Showing posts with label kartun muslimah. Show all posts
Showing posts with label kartun muslimah. Show all posts

24 February 2012

Entri tertangguh..

Hai semua.. ^___^
Terima kasih sudi singgah kat blog sy yang dah makin banyak sawang neh..
Haish.. sape la tuannye kan? :P
Alya sebenarnya malas nak tulis kosong je kat blog ni tanpa gambar. Boring~ Macam takde seri gitu tanpa gambar. haha. Ekceli gambar2 Alya stuck dalam arwah lappy ku. So, lepas alya kluarkan n transform internal hardisk jadi external hardisk. Dan arini Alya pinjam laptop kawan, edit gambar sume, baru la bole buatla entri ni.. huhu~
Okeh2.. Meh masuk dalam cerita sebenar. Sebab dah lame sangat tertangguh entri ni, Alya gabung 2 cerita jadi satu okeh? Harap2 yang sudi menyinggah blog Alya ni dapat cuci mata.. :)
Yang 1st ni, order junior Alya kat yu-ai-er ni. Suke gajah kot tuannye. Nak keler biru ala-ala gajah pampers tu la kunun..
Ade orang kate, mata die dah macam Stitch dalam kartun Lilo n Stitch tu.. huhu~ ye ke?


Ok. Yang 2nd ni plak sepesel tau. Rumate Alya kawen n die suh buatkan hantaran. Apakah? Alya pun blur at 1st. Tak tau nak buat ape. Lepas die suggest untuk buat replika rumah, Alya pun start la imagine2 n terhasil la ini~ Taraaa~~

Baitul Izzah tu hasil gabungan nama 2 pasangan suwit ni. Iffah dan Izat. :)

Nama pun rumah kan? Ade tingkap colorful lagi tu..

2 orang ni kira macam diorang 2 pengantin ni la.
Dorang la pemilik baitul Izzah ni..
Very colorfulll... :)
Alya lekatkan 2 orang ni gune velcro je. So boleh bukak-bukak gitu..

Alya letakkan benda ni comel ni dalam bekas plastik bagi nampak ala-ala rumah kaca gitu.
Haha.. Mengarut sungguh~ Tapi last sekali pengantin tak guna pun kotak plastik ni. Just letak dalam bakul je. Memang nampak pelik tapi comel.. :)

Tu jelah Alya nak tunjuk. Dapat cuci mata tak?
Esok lusa insyallah Alya ada berita baik. Nanti Alya update lain k?
Rindu rindu blog Kaseh Ibunda Crafts selalu ye..
^_____^

15 November 2011

Kartun Muslimah :)

Salam ceria semua.. :)

Sahabat Alya order, nak kartun muslimah..

Nak bagi kaum keluarga katanye.
Adik beradik dan ipar duai.

Yang ni comel, siap berkaki.
Peberet Alya.. :)

Ada untuk umi dan maknya..




Mata lentik okeh! ^______^


Zoom in hasil kerastanganku..

Terima kasih Adibah yang solehah. :)



** Due dates.... oh due dates....
Moga semua dipermudahkan dan diringkan. ameen~