30 June 2010

Kak Ayu nak bagi Suprise Giveaway?

Ha.. ni yang duk bermain dalam kepala otak Alya skang. Kak Ayu cakap, die nak bagi suprise giveaway.. Ape yang Kak Ayu nak bagi ek? Memang surprise. He~ Ni dah naik kepala nak jadi Fabrics Mania ni. Padahal baru je membeli kain ngan Kak Ayu n Kak Tini aritu.. Hadiah2 giveaway Kak Ayu sangat la besh. Memang menggalakkan Alya untuk menjahit dan terus menjahit. Samada ni...



atau ni..


atau ni???

Telan air liur duk tengok. Dah la Kak Ayu nak tambah lagi hadiah2 pcuma lain. Ape la ek? Hu~ Memang surprise!!

Anyway, mase Kak Ayu buat one-day Crazy FQ Sale aritu, Alya sempat jugak la grab sket 3-4 Fat Quarter Fabrics. hehe. Padahal petang tu ade exam. Tapi selambe je duk pilih2 pastu main balas2 emel ngan Kak Ayu. Bajet hebat la konon kan? Kononnye takut kain2 comei orang lain amik dulu. Tu lah, Alya bile dah gila kain..


Promo Kak Ayu pasal one-day Crazy FQ Sale aritu memang asyiiikk!!
Kalau tak, takkan la Alya yang tak pernah beli kain pon nak beli??


Ni yang sempat Alya grab aritu. Selamat sempat. Kalau tak, tak dapatla harga runtuh camni..

Malam ni last sales Kak Ayu. Banyak lagi kain2 cantik ade kat Pondok Kak Ayu. Pegi cepat2 beli. Bukan senang nak dapat kain ELOK, dan MURAH. Meh pakat serbu meh!!!

Ini tempat membeli kain yang tersebut. Hehe

4 comments:

AISHA SAAD said...

agak2 kalau aku beli pe ehh aku yang tak kreatiff nih nak buat??
adehhhh!

Ayu said...

Hi Alya,

Harap2 exam hari tu ok...jgn terjawab pasal kain sudah..hihi.. thanks for buying.

Kaseh Ibunda said...

aisha: macam2 ko leh wat. tampal2 kat buku kasi semangat pon bole. ala-ala patchwork gitu. tp guna gam je. hehe

Kaseh Ibunda said...

kak ayu: thanks kak sudi singgah. =) Insyallah ok. kite tengok result minggu depan na. rasenye ade jugak tbayang corduroy akak sket2.. hehe..